Новини
28/07/2015
Нове обличчя Центру

Періодично зустрічаючись із логотипом тих чи інших компаній ми не задумуємося про їхню історію створення. Те саме із логотипом Центру “Джерело” - окрім цінностей які він втілює, за ним стоїть велика історія. Саме тому проводити ребрендинг організації із тривалою історію завжди непросто. Про те, що є основою нового бренду “Джерела” читайте далі.

Центр “Джерело” був створений 1993 року на базі Львівського обласного батьківського товариства захисту дітей з дитячим церебральним паралічем «Надія», з ініціативи представників української діаспори в Канаді та батьків дітей з особливими потребами. Так як Центр був втіленням ідеї батьків дітей із особливими потребами, які не мали досвіду у створенні такого роду організацій - спочатку він не мав символу чи логотипу. Проте у 1995 році Аня Лукасевич, студентка Гарвардського університету, проходила практику в Україні та була волонтером у Центрі. Саме вона вирішила розробити прапор “Джерела”, дизайн якого був у подальшому використаний для логотипу Центру. На прапорі зображено  дітей, двоє з яких є дітьми засновників “Джерела”. В той час Центр впроваджував програму інклюзивного навчання у 82-ій школі у Львові, тому на логотипі зображено ще 2 здорових дітей. Це є дуже важливим моментом, адже “Джерело” є відкритою організацією та має на меті інтегрувати своїх вихованців у суспільство. Як зазначає один із засновників Центру, п. Мирослав Николаєв: “Логотип символізував тоді і символізує зараз основну ідею заради якої “Джерело” створювалося – об'єднаними зусиллями творимо світ, в якому є місце кожному - незалежно від видимих або невидимих відмінностей, чи особливостей кожного. Ми з’єднані, і разом йдемо до мети, хоча кожен з нас різний!” Впродовж років кольорова гамма логотипу змінювалася, але єдине що залишилося незмінним - це зображення групи дітей.

Близько року тому, у Центрі був час великих змін та стрімкого розвитку, тому було вирішено провести ребрендинг та осучаснити логотип. Із цим ми звернулися до команди дизайнерів Mademe. “Найскладнішим викликом було те, що логотип вже було сформований та мав свою історію. Ми молоді дизайнери завжди хочемо зруйнувати все старе і зробити щось супернове. Але у даному випадку потрібно було перенести стилістично логотип з 90-х у наш час, зробити його дружнім, позбавити зайвого”, - зазначає Мар’яна Фозекош, директор студії Mademe. Над самим логотипом працював Юрій Крукевич (саме він був розробником логотипу Львова), тільки завдяки його досвіду вдалося водночас зберегти історію та освіжити його. До роботи над цілісним брендом було залучено багато людей. Як зазначають молоді дизайнери, вони хочуть щоб “Джерело” стало своєрідним брендом серед таких установ. Тому все у логотипі передає цінності Центру, так зелено-помаранчеві хвилі асоціюються із людяністю, прийняттям та надією - усе те, що несе Центр у своїй повсякденній роботі. 

Хоча робота над логотипом закінчена, але наша співпраця із студією дизайну продовжується. Тому невдовзі очікуйте на нові спільні творчі проекти “Джерела” та Mademe. Робота з формування бренду Центру іще не завершена і попереду ще багато нових вершин.


Новини
Новини